Nazwa usługi: IL-1 Informacja o lasach - Ministerstwo Finansów
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Pionki
aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki
tel. 48 341 42 00

   
Wymagane dokumenty:
  • IL-1 Informacja o lasach
  • ZIL-1 Załącznik do informacji o lasach - dane o przedmiotach opodatkowania podlegających opodatkowaniu
  • ZIL-2 Załącznik do informacji o lasach - dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania
  • ZIL-3 Załącznik do informacji o lasach - dane pozostałych podatników
   
Sposób załatwienia sprawy: Realizacja obowiązku podatkowego w podatku leśnym
   
Opłaty:

Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Pionki

Brak

   
Czas załatwienia sprawy: Osoby fizyczne są obowiązane złożyć organowi podatkowemu, właściwemu ze względu na miejsce położenia lasu, informacje o lasach, sporządzone na formularzach według ustalonego wzoru, w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku leśnym.

Jeżeli w trakcie roku podatkowego nastąpiło wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku leśnego lub zaistniały zmiany,organ podatkowy dokonuje zmiany decyzji, którą ustalono ten podatek.

W przypadku zaistnienia zmian stanu faktycznego należy skorygować informacje o lasach w terminie 14 dni od ich zaistnienia
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 888 z późn. zm.)
- Art. 6 ust. 2
- Art. 6 ust. 4
   
Formularz elektroniczny: IL-1 Informacja o lasach - Ministerstwo Finansów